Desperate housewives och sovdax.

Nu är det nog läggdags för mej, känner hur ögonen ramlar ner snart. Men ville bara skriva lite först!



Det känns som om allt vänder nu, som om det kommer gå bättre nu att jag kommer komma på fötter. Satt en dag på bussen och tänkte att varför ska jag alltid vara den som är snäll, alltid bry mej och alltid tänka på andra! Varför kan jag inte tänka på mej själv och vara lite ego för en gångs skull?! Ska inte vara den där deppiga längre, kommer lägga in bara en massa härligt go och glad musik på min mp3 och ja bara vara glad när jag kommer till skolan eller vart man nu åker. Ska glömma allt gammalt och tänka framåt på mitt nya liv efter studenten då det kommer rocka och bara vara helt underbart. Ne jag ser fram emot mitt liv nu, mitt liv som vuxen och som en helt ny person. Tro mej det kommer jag bli, jag ska kämpa kommer inte ge upp denna gången!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0