Hemma igen.

Har varit borta nu här lite. Igår var jag i stan med Emelia och vi hade det mysigt. Köpte ett par skor och sen åt vi en glass! Seanre på kvällen blev det några öl och lite flumm, Härligt. Men det var en lyckad dag, idag kanske den inte var så lyckad för min mobil dog under natten så kunde inte få tag på nån och hade bestämt en massa idag menmen får ta allt imorgon =)

Just nu sitter jag här i sängen och har precis duschat, så gött. Ska nog äta en macka eller så sen ska jag gå och köpa nagelfilar så jag kan fixa mina naglar för dom är så himla fula just nu och måste få dom ordentligt fina till studenten. Hittat min syudentklänning nu iallafall =)

( Halens )



Så ska bara ringa mamma och säga att hon ska beställa den. Inte långt kvar nu, en och en halv månad sen smäller det. Men nu ska jag inte skriva mer.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0