Vaknat?!

Undrar om jag ens vaknat ordentligt än? Sitter här och är mega trött, fast jag sovit ett bra tag.

Igår var det inte så jätte lyckat, åkte in till stan för att gå ut en sväng, dansa, snacka lite. Men det var inget roligt folk ute och så ville min bästis hem, och ja jag var dum och inte följde med men ångrade mej sen efteråt men var ute med en till och ville inte göra nån sur. Men som sagt jag vet att jag gjorde fel och skulle följt henne speciellt eftersom hon är gravid men hon sa att det var lugnt, frågade tusen gånger men ah innerst inne visste jag att det inte var det och då ville jag bara springa efter henne när hon gått ut genom dörren men min andra kompis ville ju dansa. Så ja igår var jag ju kluven mellan två men det ska inte hända igen och ska sluta upp med mitt samvete orkar inte få dåligt samvete för saker och ting hela tiden, värsta är att alla vet att jag får det så känns lite som folk utnyttjar det!
Men wuääwuääwuää det är borta och nu vill jag bara ha en härlig lördag men den jag älskar mest, Min BFF!
Så ja vi ska väl göra oss lite iordning och sen handla nåt gott och bara mysa idag.

Sen det faktum att jag var nykter med igår, och säger bara det att få se hur man själv har betett sej på krogen när man är full, dansat med alla drägg som finns där, att trampa i den skiten som finns sen att bete sej så FYF*AN säger jag bara! Äckligaste någonsin, som jag sa till min kompis när jag kom hem inatt ALDRIG MER, ska inte dricka försen studenten och det menar jag, så äckligt var det och kommer ju definitivt inte gå ut så där. Ska ut på lugna gamla 40+ ställen ta ETT glas vin och sen åka hem, kanske man tar en matbit till också men aldrig mer ut och festa på det sättet, USCH!


Men härligt att vakna nyktert och veta att alla som var ute igår på det sättet vaknar ju idag och kommer inte må så bra, ett plus i kanten för mej iallafall Hihi. Nu blir det duschen sen ut!



Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0