En härlig dag!

Jaa, idag ska jag in till stan och fixa lite sen ska jag gå runt lite i affärer och kolla efter studentklänning =)!
Är ju sol idag så det ska bli härligt, vill bara att det ska vara sommar nu så man kan gå ut i klänning och sandaler. Men men det kommer!

Detta med designen, vet att det inte är jätte fint nu men ska försöka fixa det snart iallafall. Har lite problem med bakgrunden och lite sånt, hehe.

Nytt; Nu har jag fixat på bloggen så den ser lite bättre ut men verkar som blogg.se inte hänger med i svängarna för den visar samma gamla vanliga stilmall men det kommer väl =) såå nu syns det iallafall! Gott nu ser den bra ut tycker jag iallafall!

Men ha en härlig dag!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0