GAAAAAAAAAAH Jag blir så J***A arg

Jag är så trött på folk som läser en sak man skriver men tolkar det på en annan. Okej visst kan med göra det men det är för att folk kan aldrig förklara så man fattar ju! Om man skämtar med att vara lite taskig gör nån gubbe som visar att man gör det, fattar man inte kan man säga det och inte tolka på sitt sätt....Liksom det är inte så jävla svårt att öppna käften! Sen när man inte lyssnar, man säger en sak och tänker det här var det bästa jag kunde förklara detta NE TRO FAN ATT PERSONEN INTE FATTAR :O!
Och då är det nästan så man sökt på google " Enklaste sättet att förklara varför denna personen är dum i huvudet"?! Ja men klart det kom massa bra tips men fick ett jag fastna för att skriva "du är en idiot" och då får man ändå frågan "vad menar du nu?" VA VAD HÄNDE, fattar du inte. Ne jag har flippat över nu blir så arg, inget av detta går säkert ihop och ingen kommer fatta men herre vad arg jag är!!!!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0