Härliga dag!

Ja nu sitter jag här igen, har precis kommit hem från skolan! Försov mej lite idag men som tur var missade jag inget viktigt och så fixade jag upp lite saker med lärare och kurser så ja, kanske kan man gå ut med nogurlunda betyg!
Härlig dag idag iallafall varit ute och gått mycket så har väldigt ont i fötterna kan jag ju tala om! Men det var ändå härligt, jag och Emelia gick hem till Michelle en stund och hälsade på lille Xavi med =). Sen gick vi alla 4 tillbaka till skolan och umgicks med resten av packet. Ja slutade väldigt tidigt men den sista lektionen var inställd.

Funderar på om jag kanske ska vila en stund och sen sätta fart med mina uppgifter som jag fått, väcka Lindah vågar jag inte, Hehe!

(Egypten 09/10)



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0