Måla

Är hemma hos min mamma och håller på att målar lite, sista färgen som ska målas nu sen in med möbler!
Några bilder från fredags kommer här med!









I fredags var jag ute och firade min kompis som fyllde 20, så kul var det! Alla var glada inga sura miner och man tog hand om sej själva, jag som tur var kom hem hit mitt i natten. Hanna var snäll och skjutsade mej. Klart man blev lite för full kanske och alla skämde ut sej men usch den kvällen var den bästa <3 Kommer inte glömma i första taget. Emma min gamla vän var med också sen träffade jag några klasskamrater och lite sånt. Kul var det! Ne nu ska jag tvätta ur rollern så jag kan måla sen äta.



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0