Sol, sol och lite U2

En härlig dag idag, vaknade vid 11 snåret och det var gassande sol ute. Gick hem och åt frukost med Lindah vilket var väldigt skönt. Sedan gick hon och jag och gjorde oss iordning för att sedan gå till affären och köpa lite smaskigt som vi kunde ha ute i solen och bara gassa!
Pratade om allt möjligt vilket är skönt att göra ibland, just nu står hon här och dammsuger medans jag lyssnar på goa U2. Man får sån sommar känsla av dom låtarna och det passade just idag kände jag. Att alla säger att det är kallt och inte skönt väder ute är ju tappade bakom en vagn eller nåt för det är bokstavligt talat skit skönt väder ute =). Nu ska jag snart tina upp nåt att äta för lite senare ikväll och sedan blir det väl sova men kommer skriva mer tror jag. Gött att skriva av sej lite ibland!

Love you!


Kommentarer
Postat av: Linda

love yooooou <3333

2010-04-12 @ 01:50:54
URL: http://misspeerfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0