Stop lying to me...

Det finns så mycket tankar som åker runt i min skalle. Kan inte bli av med dom, oroar mej för inprincip allt! Det känns som jag bara klagar hela tiden men jag måste få prata om saker och ting kan inte bara låta allt vara. Jag är ingen stark person när allt kommer omkring även om jag vill verka vara det...försöker få kontroll på mina känslor och göra roliga saker men hela tiden känns det som att jag är i ett rum fullt med folk men ingen hör mej. Det är alltid nåt som ska komma och påminna mej om saker och ting, jag är alltid arg för små saker och jag klarar inte av när det blir motgångar. I dom tillfällena vill jag bara lägga mej ner och sova, sova bort allt runt omkring och sen när jag vaknar då är allt bra. Men jag vet att det inte blir så....! Jag vet att jag måste ta tag i saker och ting, att jag måste skapa mej ett liv! Inte med nån utan själv.

Jag måste sluta tänka på all skit som hänt och finns och egentligen tänka positivt det vet jag men vad gör man när man fortfarande är kvar i allt gamalt och inte kommer ur det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0