Tisdag!

Sitter här i sängen och har funderat fram och tillbaka här ett tag. Försökt sova lite på saken också men ja, ingen aning om hur jag ska göra. Är jätte glad och så men känns inte rätt på nåt sätt, allt känns bara fel och jag saknar ett helt fel ställe. Men om man känner en sak ska man göra så som man känner då eller det som är rätt? Jag tror det bara är en dum känsla men ändå, det faktum att jag faktiskt är ensam i detta och för att inte glömma ensam i allt, är ju alla, så känner jag att jag måste lyssna på mej själv men ja jag är ju en sån velig person och vet aldrig vad jag vill men detta är jag 90% säker med iallafall att jag kommer göra. Ska prata och sen se om det går att fixa snarast för detta måste få ett slut.

Klag,Klag,Klag.....

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0